Kā nodot ūdens skaitītaju rādījumus?

Kā nodot ūdens skaitītaju rādījumus?

 

SIA “KULDĪGAS ŪDENS” aicina klientus nodot ūdens skaitītāju rādījumus platformā Bill.me.

Ar Bill.me ir iespējams:

⇒ NODOT ūdens skaitītāju rādījumus ar vienu klikšķi;
⇒ SAŅEMT UN APSKATĪT rēķinus;
⇒ PĀRSKATĪT savu maksājumu un rēķinu vēsturi;
⇒ VEIKT rēķina apmaksu ar norēķinu kartēm;
⇒ UZZINĀT par SIA “KULDĪGAS ŪDENS” aktualitātēm.

Vairāk informācijas par Bill.me iespējām un priekšrocībām var iegūt tīmekļa vietnē www.bill.me.

Lai nodotu skaitītāju rādījumus Bill.me vietnē, lūdzu:

1. Atveriet lapas sadaļu “Skaitītāji” https://customer.bill.me/meters
2. Kreisajā pusē izvēlieties attiecīgo adresi, par kuru nodot skaitītāju rādījumus, ja Jums ir pieejamas vairākas adreses. Ja skaitītāju rādījumu nodošanas periods būs spēkā, Jūs redzēsiet sadaļu “Skaitītāju rādījumu ievade”;
3. Ievadiet rādījumus ailē “Ievadīt rādījumus” attiecīgajam skaitītājam un uzklikšķiniet uz bultiņas labajā pusē, lai tos iesniegtu un saglabātu;

 

 

 

 

 

4. Ja dati ir veiksmīgi saglabāti, uz ekrāna tiek attēlots apstiprinājuma paziņojums;

5. Jūs varat labot savus iesniegtos rādījumus līdz pakalpojuma sniedzēja norādītā iesniegšanas perioda beigām.

! Iesniegt rādījumu ar mazāku vērtību, nekā iepriekšējais rādījums, Bill.me vietnē nebūs iespējams.

Papildus tiešsaistes vietnei ir pieejama bezmaksas mobilā lietotne iOS, Android un Huawei ierīcēm, kas nodrošina absolūto servisa lietošanas brīvību.

Neskaidrību gadījumā aicinām  sazināties ar SIA “KULDĪGAS ŪDENS” Klientu apkalpošanas daļu tālr. 63322358.

Bill.me ir Latvijā izstrādāts finanšu vadības rīks, ko iedzīvotāji jau vairākus gadus izmanto visos valsts reģionos.