Turpinot pakalpojumu kvalitātes attīstību, SIA “KULDĪGAS ŪDENS” aicina klientus izmēģināt jaunu vietni ērtākai ūdens skaitītāju rādījumu iesniegšanai, norēķiniem par pakalpojumiem, un saziņai.
Bill.me ir Latvijā izstrādāts finanšu vadības rīks, ko iedzīvotāji jau vairākus gadus izmanto visos valsts reģionos.
Papildus tiešsaistes vietnei ir pieejama bezmaksas mobilā lietotne iOS, Android un Huawei ierīcēm, kas nodrošina absolūto servisa lietošanas brīvību.
Ar Bill.me ir iespējams:
⇒ NODOT ūdens skaitītāju rādījumus ar vienu klikšķi;
⇒ SAŅEMT UN APSKATĪT rēķinus;
⇒ PĀRSKATĪT savu maksājumu un rēķinu vēsturi;
⇒ VEIKT rēķina apmaksu ar norēķinu kartēm;
⇒ UZZINĀT par SIA “KULDĪGAS ŪDENS” aktualitātēm.
Reģistrācija, ūdens skaitītāju rādījumu nodošana un rēķinu saņemšana Bill.me vietnē ir bez maksas. Visi klienti, kuri jau izmanto savu e-pastu saziņai ar SIA “KULDĪGAS ŪDENS” saņems reģistrācijas saiti. Pārējos klientus aicinām sazināties ar SIA “KULDĪGAS ŪDENS” Klientu apkalpošanas daļu tālr. 63322358.
Vairāk informācijas par Bill.me iespējām un priekšrocībām var iegūt tīmekļa vietnē www.bill.me.
Lai nodotu skaitītāju rādījumus Bill.me vietnē, lūdzu:
1. Atveriet lapas sadaļu “Skaitītāji” https://customer.bill.me/meters
2. Kreisajā pusē izvēlieties attiecīgo adresi, par kuru nodot skaitītāju rādījumus, ja Jums ir pieejamas vairākas adreses. Ja skaitītāju rādījumu nodošanas periods būs spēkā, Jūs redzēsiet sadaļu “Skaitītāju rādījumu ievade”;
3. Ievadiet rādījumus ailē “Ievadīt rādījumus” attiecīgajam skaitītājam un uzklikšķiniet uz bultiņas labajā pusē, lai tos iesniegtu un saglabātu;
4. Ja dati ir veiksmīgi saglabāti, uz ekrāna tiek attēlots apstiprinājuma paziņojums;
5. Jūs varat labot savus iesniegtos rādījumus līdz pakalpojuma sniedzēja norādītā iesniegšanas perioda beigām.
! Iesniegt rādījumu ar mazāku vērtību, nekā iepriekšējais rādījums, Bill.me vietnē nebūs iespējams.